Гарантія на товар
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши несправність товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
Обслуговування за гарантією включає:
Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну від продавця. Заміна має бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає не пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта або на рахунок організації, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
Гарнатія починає діяти від дати купівлі товару?
Обслуговування за гарантією включає:
- усунення недоліків товару у сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар із доплатою;
- повернення товару та перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та повернення товару:
Обмін та повернення продукції належної якостіПродавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
товар не входить до переліку продуктів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар із доплатою чи поверненням різниці в ціні.
Обмін та повернення продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну від продавця. Заміна має бути здійснена протягом 14 днів з дня пред'явлення вимоги.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.
Повернення коштів
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає не пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта або на рахунок організації, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.